Kultura i rozrywka

Kultura: „Etykieta Biznesu, czyli międzynarodowy język kurtuazji” Irena Kamińska – Radomska Wydawnictwo Studio Emka

„Etykieta Biznesu, czyli międzynarodowy język kurtuazji”

Irena Kamińska – Radomska

Wydawnictwo Studio Emka

 

Książka jednej z mentorek programu Projekt Lady, będąca praktycznym zestawem porad na każdą okazję – od spotkań biznesowych, przez sposób prowadzenia rozmów telefonicznych
i korespondencji, po przyjęcia na stojąco i przy stole. Autorka porusza kwestie właściwie dobranego stroju do okazji, tłumaczy mowę ciała i doradza, jak odnaleźć się w wielu sytuacjach, które niezależnie od płci i wykonywanego zawodu wszystkich nas spotykają na co dzień.  

 

Etykieta biznesu jest zbiorem zasad, właściwych zachowań w życiu zawodowym
i społecznym. Okres globalizacji, rozwój międzynarodowych kontaktów służbowych oraz dążenia wielu krajów do równouprawnienia mężczyzn i kobiet zrodziły potrzebę stworzenia  uniwersalnych zasad, które byłyby podobnie interpretowane na arenie międzynarodowej i miałyby zastosowanie w biznesie.  

 

W biznesie nie ma mężczyzn i kobiet. Są partnerzy, którzy powinni grać według tych samych zasad. Książka Ireny Kamińskiej – Radomskiej jest instrukcją do równej gry, mówi Małgorzata Rozenek – Majdan.

Ta książka to także doskonały pretekst do rozmów o tym, jak przygotować się do ważnych spotkań, jak urządzić idealne święta, wyprawić wymarzone przyjęcie weselne i zadbać
o savoir vivre przy stole. 

 

Etykieta biznesu, czyli międzynarodowy język kurtuazji to doskonały przewodnik dla wszystkich, którzy pragną w świadomy sposób funkcjonować w swoim otoczeniu zawodowym, zachowując spójność przekazu na każdym poziomie komunikacji, Agata Tanter, redaktor naczelna LaMode.info

Irena Kamińska – Radomska od ponad dwudziestu lat zmienia świat biznesu, w którym można grać fair, ale trzeba znać zasady. Etykieta biznesu jest nieocenionym kompendium tej wiedzy, Filip Chajzer

 

Dr Irena Kamińska – Radomska jest dla mnie od wielu lat nieocenionym wsparciem w dziedzinie szeroko rozumianej etykiety. Nie jeden raz telefonowałem do niej z pytaniami, jak się zachować w rozmaitych egzotycznych okolicznościach. Ta książka stanowi fundament wiedzy na temat etykiety, Piotr Zielonka, profesor SGGW, kierownik studiów podyplomowych Psychologia Biznesu dla Menedżerów na Akademii Leona Koźmińskiego.

O AUTORCE

DR Irena Radomska – Kamińska wykładowca i trener, założycielka firmy szkoleniowej The Protocol School of Poland. Wiedzę z zakresu międzynarodowego protokołu i etykiety biznesu oraz wystąpień publicznych zdobywała w Waszyngtonie pod okiem uznanych ekspertów , m.in. u Jonathana Mollera – szefa protokołu Białego Domu, uzyskując certyfikat
i międzynarodową licencję. Przeszkoliła kilkadziesiąt tysięcy osób z zakresu komunikacji międzyludzkiej, etykiety biznesu, dress code’u, międzykulturowego protokołu oraz wystąpień publicznych. Autorka i współautorka kilkuset artykułów oraz pięciu książek.

Gość/Ekspert TVN, TVN24, TVN24Bis, TVP1, TVP2, TVP INFO, Polsat News, RMF FM,  Radiowej Trójki, Radia RDC, Programu i Polskiego Radia, Polskiego Radia 24, Polskiego Radia 1030 Chicago. Mentorka w cyklicznym programie TVN Projekt Lady. Prowadzi zajęcia
z komunikacji międzykulturowej oraz protokołu dyplomatycznego dla studentów z całego świata.