Po Świętach Wielkanocnych zmieni się tymczasowa organizacja obsługi klientów Urzędu Stanu Cywilnego w Gliwicach. Od 14 kwietnia będą obowiązywać nowe zasady. Co trzeba wiedzieć?

  • Formalności związane z rejestracją zgonu załatwiane będą na nowym stanowisku obsługiwanym przez wejście od ul. Zwycięstwa (po lewej stronie od głównego wejścia).
  • Wydawanie odpisu z akt stanu cywilnego odbywać się będzie bez zmian, na wniosek przesłany pocztą elektroniczną, pocztą tradycyjną lub wrzucony do skrzynki znajdującej się przy drzwiach od ul. Wyszyńskiego (w godzinach pracy UM). Odpis wysyłany jest pocztą na adres korespondencyjny.
  • Formalności związane z rejestracją dziecka odbywać się będą przede wszystkim elektronicznie przez epuap, a w przypadku gdy niezbędne jest osobiste stawiennictwo (uznanie dziecka) konieczne będzie wcześniejsze umówienie wizyty przez telefon (32 238 54 54; 32 239 12 80).

Pozostałe sprawy w chwili obecnej nie są załatwiane.

Info: gliwice.eu