Gliwice: Praca w Straży Miejskiej na stanowisku urzędniczym Strażnika Miejskiego…
Praca w Straży Miejskiej w Gliwicach na stanowisku urzędniczym Strażnika Miejskiego.
Zakres zadań, które będą wykonywane na stanowisku:
- a) ochrona spokoju i porządku w miejscach publicznych,
- b) podejmowanie i inicjowanie działań zmierzających do zapewnienia ładu i porządku publicznego na terenie miasta Gliwice,
- c) udział w interwencjach i kontrolach zlecanych przez dyżurnego Straży Miejskiej w Gliwicach,
- d) podejmowanie działań mających na celu zapobieganie popełnianiu przestępstw i wykroczeń oraz współdziałanie w tym celu z innymi służbami, instytucjami i organizacjami,
- e) udział w zabezpieczeniach i akcjach,
- f) zabezpieczenie miejsca przestępstwa, katastrofy lub innego podobnego zdarzenia albo miejsc zagrożonych takim zdarzeniem przed dostępem osób postronnych lub zniszczeniem śladów i dowodów, do momentu przybycia właściwych służb, a także ustalenie, w miarę możliwości, świadków zdarzenia,
- g) ochrona obiektów komunalnych i urządzeń użyteczności publicznej.
Wymagania niezbędne:
- a) posiadanie obywatelstwa polskiego,
- b) ukończone 21 lat,
- c) korzystanie z pełni praw publicznych,
- d) posiadanie co najmniej wykształcenia średniego,
- e) cieszenie się nienaganną opinią,
- f) sprawność pod względem fizycznym i psychicznym,
- g) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za ścigane z oskarżenia publicznego i umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe,
- h) uregulowany stosunek do służby wojskowej.
Wymagania dodatkowe:
- a) znajomość przepisów:
– ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1282),
– ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. z 2020 r. poz.110 z późn.zm.),
– ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o strażach gminnych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1795)
- b) umiejętność sztuk walki potwierdzona właściwym dyplomem,
- c) ukończone szkolenie podstawowe dla strażników miejskich,
- d) prawo jazdy kat. B,
- e) dobra znajomość obsługi komputera,
- f) dobra znajomość topografii miasta Gliwice.
Predyspozycje osobowościowe oraz umiejętności interpersonalne:
- a) komunikatywność,
- b) umiejętność pracy w zespole,
- c) odpowiedzialność,
- d) odporność na stres.
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
- a) praca patrolowa w terenie,
- b) praca przy zmiennych warunkach atmosferycznych,
- c) miejsce pracy: Miasto Gliwice,
- d) równoważny system czasu pracy w 4 miesięcznym okresie rozliczeniowym,
- e) pierwsza umowa o pracę na czas określony lub nieokreślony.
Dodatkowe atuty:
– praca biurowa w klimatyzowanych pomieszczeniach,
– finansowanie dodatkowych uprawnień (pojazdy uprzywilejowane, użytkowania urządzeń przeznaczonych do obezwładniania energia elektryczną (TASER),
– możliwość korzystania z własnej siłowni oraz hali sportowej,
– umożliwienie udziału w cotygodniowym szkoleniu w zakresie technik interwencji i samoobrony w tym użycia środków przymusu bezpośredniego w tym urządzeń Taser,
– systematyczne szkolenie z udzielania pierwszej pomocy,
– praca w młodym i dynamicznie rozwijającym się zespole,
– kadra kierownicza nastawiona na rozwój pracowników,
– szeroki wachlarz szkoleń wewnętrznych.
Informacje dotyczące terminu, miejsca, formy składania dokumentów:
wszelkie informacje znajdziesz tu – https://sm.bip.gliwice.eu/…/wolne-stanowisko-urzednicze…
Prosimy o zgłoszenia zawierające wszystkie wymagane dokumenty.
Info: SM Gliwice