KnurówNewsyPilchowice

Szkolna Ekspedycja: W mieście Kuala Lumpur. Wracamy do domu!

Wczesna pobudka i już o 8 wyruszyliśmy na zwiedzanie miasta. Na początek największe bliźniacze wieże na świecie – Petronas Towers. Wjazd na pomost łączący obie wieże, to koszt 80 zł, a wysokość pomostu to nawet nie jest połowa wysokości budynku. Dlatego postanowiliśmy znaleźć inny wysoki budynek, z którego byłyby widoczne wieże Petronas. Padło na KH Tower na którego dachu znajduję się basen Pacific Regency Hotel Suites. Z głowami uniesionymi do góry, pewni siebie wjechaliśmy windą na 7 piętro, gdzie znajduje się recepcja hotelu, przywitaliśmy się ładnie z obsługą i kolejną windą już na 33 piętro. Później już tylko jedno piętro na nogach i kąpiel w basenie na 34 piętrze na dachu z widokiem na nasze wieże

Po takim relaksie dalsze zwiedzanie miasta w tym Chinatown, Masjid Jamek i najważniejszy plac w mieście Merdeka Square.

Jutro rano musimy się wymeldować i rzeczy zostawić na recpecji, a sami wybieramy się do Jaskiń Batu i do Narodowego Meczetu.

Około godziny 19 przejdziemy metrem na dworzec KL Sentral skąd są autobusy na lotnisko. 20 minut przed północą wylatujemy do Pekinu. W stolicy Chin mamy 22 h na wycieczkę na Mur Chiński i zobaczenie miasta. O 2:55 (czasu chińskiego) w poniedziałek mamy lot do Warszawy, by już o 6:20 zawitać w naszej stolicy. W Gliwicach na dworcu zameldujemy się o 15:07