Starostwo powiatowe przyjazne mieszkańcom
Wizyta w Starostwie nie musi się kojarzyć z niedogodnościami.
Obsługa klienta np.w Wydziale Komunikacji jest w pełni zautomatyzowana, po pobraniu numerku w automacie klient zostaje wywołany. Dodatkowo gdy ktoś jest z dzieckiem przygotowano specjalny kącik aby dziecko się nie nudziło.
Przy wejściu klient może pobrać ulotki informacyjne odnośnie przysługujących mu praw w różnych sferach życia społecznego.
Może się dowiedzieć jak zareklamować usługi medyczne, jak skorzystać z upadłości konsumenckiej, jak postępować z deweloperem, co należy wiedzieć gdy się coś podpisuje, jak kontrolować poziom swego zadłużenia, jak postępować z akwizytorami, w jaki sposób walczyć z oszustami internetowymi na aukcjach czy też jakie dokumenty należy złożyć w sądzie po upadłości konsumenckiej.
Przy wejściu klient może pobrać ulotki informacyjne odnośnie przysługujących mu praw w różnych sferach życia społecznego.
Może się dowiedzieć jak zareklamować usługi medyczne, jak skorzystać z upadłości konsumenckiej, jak postępować z deweloperem, co należy wiedzieć gdy się coś podpisuje, jak kontrolować poziom swego zadłużenia, jak postępować z akwizytorami, w jaki sposób walczyć z oszustami internetowymi na aukcjach czy też jakie dokumenty należy złożyć w sądzie po upadłości konsumenckiej.