Knurów: PWiK sp. z o.o. w Knurowie przypomina Odbiorcom usług Przedsiębiorstwa o możliwości korzystania z nieodpłatnego funkcjonującego od kilku lat Internetowego Biura Obsługi Klienta (IBO).
PWiK sp. z o.o. w Knurowie przypomina Odbiorcom usług Przedsiębiorstwa o możliwości korzystania
z nieodpłatnego funkcjonującego od kilku lat Internetowego Biura Obsługi Klienta (IBO).
IBO jest internetową platformą, która pozwala na dokonywanie w dogodny sposób rozliczeń za usługi związane z zaopatrzeniem w wodę i odprowadzaniem ścieków, realizowane przez Przedsiębiorstwo na rzecz mieszkańców Knurowa. Korzystanie z IBO umożliwia dostęp do wielu istotnych informacji, które pozwalają na:
- podgląd wystawionych faktur,
- śledzenie historii wpłat, z tolerancją 3-5 dni od dnia dokonania przelewu,
- kontrolę rozrachunków,
- przegląd historii wodomierza,
- analizy zużycia wody i ilości odprowadzonych ścieków,
- przekazywanie stanów wodomierza,
- weryfikowanie danych ewidencyjnych.
IBO jest czynne przez 24 h/dobę przez 365 dni w roku.
Aby korzystać z IBO w PWiK sp. z o.o. w Knurowie, należy wykonać następujące czynności:
1. Wchodzimy na stronę https://ibo.pwik.knurow.com.pl
2. Wybieramy zakładkę: Strefa Klienta.
3. Klikamy: Załóż konto.
4. Wypełniamy formularz rejestracji (potrzebne do wykorzystania dane na ostatniej fakturze za wodę).
5. Akceptujemy: Regulamin Internetowego Biura Obsługi Klienta oraz Informację o przetwarzaniu danych osobowych.
6. Po otrzymaniu e-maila z linkiem aktywacyjnym klikamy ten link.
7. Możemy korzystać z IBO.
Dla Odbiorców usług korzystających z IBO naliczane są niższe stawki opłaty abonamentowej: 8,29 zł (zamiast 10,45 zł) dla Odbiorców rozliczanych na podstawie wskazań wodomierzy głównych i 6,96 zł (zamiast 9,12 zł) dla Odbiorców rozliczanych na podstawie wskazań wodomierzy zainstalowanych przy punktach czerpalnych lub wskazań dodatkowych wodomierzy.
Dodatkowe wyjaśnienia można uzyskać pod nr tel.: 32 33 00 164.