Kronika policyjnaRybnik

KMP Rybnik: Ogłoszenie o wolnym stanowisku

Komendant Miejski Policji w Rybniku poszukuje kandydata na stanowisko Inspektora w Zespole Prezydialnym Komendy Miejskiej Policji w Rybniku.

Komendant Miejski Policji w Rybniku poszukuje kandydata na stanowisko:
Inspektora – stanowisko koordynujące do spraw prezydialnych
w Zespole Prezydialnym Komendy Miejskiej Policji w Rybniku, umowa w celu zastępstwa
nieobecnego członka korpusu służby cywilnej.

Ogłoszenie o naborze członka korpusu służby cywilnej.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób
niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6 %.

Liczba lub wymiar etatu: 1,0 etatu
Miejsce wykonywania pracy:
Komenda Miejska Policji w Rybniku
Plac Armii Krajowej 5
44-200 Rybnik

Główne obowiązki:
• koordynuje prace kancelaryjno-biurowe w poszczególnych komórkach organizacyjnych
w KMP w Rybniku oraz koordynuje i nadzoruje prace na stanowisku archiwisty, w celu
prawidłowego rozliczania dokumentów,
• sprawuje nadzór nad obiegiem dokumentów jawnych w komórkach i jednostkach
organizacyjnych poprzez przeprowadzanie wizytacji i udzielanie instruktaży, w celu
zapewnienia właściwego obiegu dokumentów,
• organizuje i koordynuje pracę Zespołu Prezydialnego w zakresie obiegu dokumentów
jawnych, w celu wsparcia bieżącej pracy,
• wprowadza pocztę do elektronicznego dziennika korespondencyjnego, celem przekazania
jej do dalszej realizacji dla wydziałów/ referatów i przekazuje ją do dalszej realizacji przez
te wydziały/referaty zgodnie z dekretacją Komendanta, w celu zapewnienia prawidłowego
obiegu dokumentów,
• uczestniczy w procedurach przekazywania komórek organizacyjnych KMP w Rybniku
w charakterze członka komisji, celem prawidłowego rozliczenia dokumentacji jawnej,
• opracowuje projekty aktów prawnych Komendanta Miejskiego Policji w Rybniku, prowadzi
rejestr aktów prawnych Komendanta Miejskiego Policji w Rybniku oraz dokonuje
aktualizacji przepisów w bazie aktów prawnych KMP w Rybniku,celem prawidłowego
stosowania się do obowiązujących przepisów,
• kompletuje i przedkłada dokumenty wpływające i wychodzące, w celu zapewnienia
właściwego obiegu dokumentów w KMP w Rybniku.

Warunki pracy:
• Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
◦ praca biurowa w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym.
• Miejsce i otoczenie organizacyjno–techniczne:
◦ wejście do budynku jest dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych tylko parter
budynku,
◦ stanowisko pracy jest usytuowane na parterze.
• Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
◦ Niezbędne:
▪ wykształcenie: średnie,
▪ doświadczenie zawodowe dwa lata w administracji.
◦ Wymagania dodatkowe:
▪ poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli „ ściśle tajne”,
▪ umiejętność organizowania pracy własnej,
▪ umiejętność komunikowania się i współpracy.

Wymagane dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie wymagań formalnych:
• podanie,
• życiorys napisany własnoręcznie,
• oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów
rekrutacji,
• oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
• oświadczenie kandydata, iż nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne
przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
• kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
• oświadczenie dotyczące posiadania polskiego obywatelstwa,
• kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe,
• klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy w korpusie służby cywilnej i pracowników
nieobjętych mnożnikowym systemem wynagradzania – RODO,
• w przypadku osób niepełnosprawnych orzeczenie o stopniu niepełnosprawności.

Dokumenty należy złożyć w terminie do: 1 marca 2019 roku
na adres:
Komenda Miejska Policji w Rybniku
ul. Plac Armii Krajowej 5
44-200 Rybnik
lub złożyć osobiście w Zespole Prezydialnym KMP w Rybnik, z dopiskiem na kopercie
„inspektor w Zespole Prezydialnym KMP w Rybniku”

Inne informacje:
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze w kwocie 2250 zł brutto miesięcznie,

Metody i techniki naboru:
• sprawdzian wiedzy teoretycznej i praktycznej w zakresie stosowania:
◦ obsługi pakietów biurowych „Office”,
◦ znajomości aktów prawnych:
▪ Zarządzenie Nr 20 MSWiA z dnia 19.04.2016 roku w sprawie instrukcji
kancelaryjnej oraz jednolitego rzeczowego wykazu akt MSWiA (Dz. U. MSWiA 2016
poz. 20),
▪ Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18.01.2011 roku w sprawie
instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w
sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. 2011 nr 14
poz. 67),
▪ Zarządzenie Nr 920 KGP z dnia 11.09.2008 roku w sprawie metod i form
wykonywania zadań w zakresie działalności archiwalnej w Policji (Dz. U. KGP
2008.16.95),
▪ Zarządzenie Nr 26 KGP z dnia 19.02.2018 roku w sprawie metod i form brakowania
dokumentacji niearchiwalnej w Policji (Dz. U. KGP 2018.34),
• rozmowa kwalifikacyjna.

➔ Oferty niepodpisane, niekompletne, nie spełniające wymogów formalnych oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Nie zwracamy nadesłanych dokumentów.
➔ Kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mail o kolejnych etapach selekcji.
➔ Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą
uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania
polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje
seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 32 4295219.
➔ Do składania dokumentów zachęcamy także osoby niepełnosprawne.

Klauzula informacyjna RODO

Info: KMP Rybnik