ZTM: Wysyłka nowej karty ŚKUP do domu? Zagłosuj w sondzie
Wysyłka nowej karty ŚKUP do domu? Zagłosuj w sondzie
Czy skorzystałabyś/
Karty, umożliwiające korzystanie z systemu ŚKUP, posiadają określony termin ważności. W przypadku kart spersonalizowanych wynosi on 4 lata. Wniosek o wydanie nowej karty można złożyć 3 miesiące przed upływem terminu jej ważności. Przypomnijmy, że informacja o tym, do kiedy karta jest ważna, znajduje się w jej prawym dolnym rogu.
Zachęcamy również, aby nie czekać z wymianą karty do ostatnich dni jej ważności. Podczas wymiany wszystkie aktywne bilety lub doładowania zostaną przeniesione na nową kartę i zachowają swoją ciągłość.
Dotychczas możliwość zamówienia karty ŚKUP do domu była niedostępna, ponieważ system ich produkcji i dystrybucji był planowany wiele lat temu i wówczas nie zdecydowano się na wprowadzenie tej opcji. Z tego też względu w tej chwili nie mamy możliwości uruchomienia bezpłatnie tej usługi dla pasażerów. Wymaga ona również wprowadzenia odpowiednich płatnych modyfikacji w systemie oraz przygotowania odpowiedniego procesu aktywacji i wysyłki kart.
Odpowiadając jednak na pojawiające się zapytania pasażerów, które dotyczą możliwości wysyłki karty pod wskazany adres, chcielibyśmy poznać szacowaną skalę zainteresowania uruchomienia tej dodatkowej usługi, gdyby była płatna. Dlatego zapraszamy Państwa do udziału w sondzie, która będzie dla nas ważną wskazówką przy podejmowaniu decyzji w tej sprawie.
Jednocześnie przypominamy, że dalej podstawowa forma zamawiania i odbioru kart jest bezpłatna dla pasażerów. Wnioski o wydanie nowej karty można składać online za pośrednictwem Portalu Klienta lub stacjonarnie w Punktach Obsługi Klienta oraz Punktach Obsługi Pasażera. Odbiór nowych kart jest możliwy w Punktach Obsługi Klienta. Więcej informacji TUTAJ.
Zapraszamy do udziału w ankiecie. Na Państwa głosy czekamy do 4 maja do godz. 12:00.
Szczegóły oraz moduł głosowania dostępne są tutaj: https://metropoliagzm.pl/
info: ztm