GliwiceInformacje

Straż Miejska w Gliwicach: Zatrudni pracownika na stanowisko urzędnicze

Straż Miejska w Gliwicach
44-100 Gliwice, Bolesława Śmiałego 2a

zatrudni pracownika na stanowisko urzędnicze w pełnym wymiarze czasu pracy.

Zakres zadań, które będą wykonywane na stanowisku: 

• podejmowanie działań mających na celu zapobieganie popełnianiu przestępstw
i wykroczeń oraz współdziałanie w tym celu z innymi służbami, instytucjami
i organizacjami,
• udział w akcjach profilaktycznych,
• prowadzenie prelekcji w placówkach oświatowych,
• prowadzenie strony internetowej oraz mediów społecznościowych (Facebook, Twitter) Straży Miejskiej,
• sporządzanie artykułów na stronę www.

Wymagania niezbędne: 

• posiadanie obywatelstwa polskiego,
• ukończone 21 lat,
• korzystanie z pełni praw publicznych,
• posiadanie co najmniej wykształcenia średniego,
• cieszenie się nienaganną opinią,
• sprawność pod względem fizycznym i psychicznym,
• brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za ścigane z oskarżenia publicznego
i umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe,
• uregulowany stosunek do służby wojskowej.

Wymagania dodatkowe: 

• znajomość przepisów:
– ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U.
z 2016 r. 902 z późn.zm.),
– ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz.1260),
– ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o strażach gminnych (t.j. Dz. U. z 2016 poz. 706
z późn.zm.).
• wykształcenie wyższe pedagogiczne,
• prawo jazdy kat. B,
• dobra znajomość obsługi komputera,
• ukończony kurs podstawowy dla strażników gminnych/miejskich.

Predyspozycje osobowościowe oraz umiejętności interpersonalne: 

• komunikatywność,
• umiejętność pracy w zespole,
• odpowiedzialność,
• odporność na stres.

Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku: 

• praca przy zmiennych warunkach atmosferycznych,
• miejsce pracy: Miasto Gliwice,
• równoważny system czasu pracy w 4 miesięcznym okresie rozliczeniowym,
• praca z monitorem ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy,
• pierwsza umowa o pracę na czas określony lub nieokreślony.

Informacja nt. wymaganych dokumentów: 

• kwestionariusz osobowy oraz formularz oświadczeń opublikowane w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie internetowej http://sm.bip.gliwice.eu w zakładce Nabory pod treścią ogłoszenia – pliki do pobrania.

Informacje dotyczące terminu, miejsca, formy składania dokumentów: 

Osoby zainteresowane prosimy o dostarczenie kompletu dokumentów do pokoju 103B
w siedzibie Straży Miejskiej w Gliwicach lub przesłanie za pośrednictwem poczty
w terminie do 11 maja 2018 r. do godz. 12:00 na adres: Straż Miejska w Gliwicach
Wydział Organizacyjno-Finansowy ul. Bolesława Śmiałego 2a, 44-121 Gliwice
z dopiskiem na kopercie: „Kandydat na stanowisko urzędnicze w Straży Miejskiej w Gliwicach” lub drogą elektroniczną na adres e-mail: nabor@smgliwice.pl Dokumenty uważa się za złożone w terminie, jeżeli zostaną dostarczone na ww. adres do 11 maja 2018 r. do godziny 12:00.
W przypadku złożenia dokumentów drogą elektroniczną należy przesłać pliki w postaci jpg lub pdf.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wyniósł: 
1%

Dodatkowe informacje: 

  • Jeżeli w jednostce wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę publikacji ogłoszenia o naborze, jest niższy niż 6%, pierwszeństwo w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, przysługuje osobie niepełnosprawnej, o ile znajduje się w gronie pięciu najlepszych kandydatów spełniających wymagania niezbędne oraz w największym stopniu spełniających wymagania dodatkowe.
  • Kandydat, który zamierza skorzystać z powyższego uprawnienia, zobowiązany jest do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
  • Docelowe stanowisko przewidziane dla pracownika realizującego wyżej opisany zakres zadań to inspektor. Zatrudnienie nastąpi na stanowisko adekwatne
    do doświadczenia i kwalifikacji posiadanych przez kandydata wyłonionego
    do zatrudnienia w wyniku naboru.
  • Proponowane warunki zatrudnienia: wynagrodzenie zasadnicze od 2700,00 złbrutto (w zależności od posiadanych kwalifikacji), dodatek stażowy, nagrody motywacyjne oraz nagrody za szczególne osiągnięcia.
  • Dodatkowe atuty: możliwość korzystania z własnej siłowni.
  • Planowany termin zatrudnienia: czerwiec 2018 r.
  • Selekcja kandydatów przeprowadzona zostanie tylko na podstawie rozmowy kwalifikacyjnej.
  • Planowany termin rozmowy kwalifikacyjnej oraz wykaz numerów referencyjnych ofert kandydatów spełniających wymagania niezbędne w ogłoszeniu o naborze zostaną opublikowane w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na stronie internetowej Straży Miejskiej w Gliwicach.
    • Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu:
    032/338-19-84.

Komendant
Straży Miejskiej w Gliwicach

     (-) Janusz Bismor

Info: sm.bip.gliwice.eu