InformacjeNewsyRegion

Region: Migracja na finiszu

Asseco Data Systems zapewnia, że do jutra zostaną wyeliminowane zakłócenia związane z migracją kont.

👉Jak informuje wykonawca systemu TRANSPORT GZM – firma Asseco DS, dziś o 4 rano rozpoczęła się dystrybucja aktualizacji systemu, która według jego zapewnień, ma rozwiązać ostatnią partię zakłóceń w migracji biletów do kont założonych przed 1 października. Aktualizacja obciąża system, stąd mogące pojawiać się problemy z wydajnością systemu. Jak informuje Asseco DS dane wysyłane do urządzeń (kasowników) transferowane są w pakietach.

👉Pełna aktualizacja zakończy się jutro we wczesnych godzinach rannych . Po jej zakończeniu system powinien działać sprawnie w zakresie wcześniej zdiagnozowanych i zgłoszonych problemów. Aktualizacja systemu nie oznacza konieczności zaktualizowania aplikacji.

👉Mimo zakłóceń, system obsługuje coraz więcej pasażerów. W ciągu dwóch pierwszych dni dokonano w nim prawie 16 tysięcy transakcji. W poniedziałek do godziny 19.00 dokonano blisko 24 tysiące transakcji. Nie są to liczby mniejsze niż w dniach przed wdrożeniem systemu. W całym systemie mamy około 475 tysięcy kont.

👉W TRANSPORT GZM działa system Start/Stop. Co ważne, działa on także w mobilnych biletomatach (pojazdy PKM Tychy i pojazdy w standardzie Metrolinii), jeżeli korzystacie z tych urządzeń przykładając kartę bankomatową przy wejściu i wyjściu, to nawet bez posiadania konta w systemie korzystacie z możliwości przejazdu 5 minut za złotówkę, przejazdów 5 i 10 minutowych, 30 minut bezpłatnej pauzy na przesiadkę i dziennej agregacji do ceny biletu dziennego – 12zł (niezależnie od liczby przejazdów w trakcie dnia, korzystając z tej funkcji nie zapłacisz więcej niż 12zł).

👉Po zakończonej aktualizacji nierozwiązane przypadki prosimy zgładzać mailem na adres: zgloszenia@transportgzm.pl. W zgłoszeniu prosimy o podanie numeru ID konta (dostępny jest w zakładce “Moje dane”) oraz nr karty ŚKUP. Na tej podstawie będziemy mogli zweryfikować i naprawić powstałe zakłócenia.

👉Pamiętajcie, że możecie podróżować z kartą ŚKUP, nawet jeśli nie widzicie jej lub zapisanych na niej biletów na koncie w nowym systemie.

👉Przypominamy, że w związku z uruchomieniem nowego systemu, SDIP jest przepinany na nowe źródło danych. Wykonawca zapewnia, że aktualnie trwa ich ponowne podłączenie a od jutra uruchamianie.

Info: Transport GZM