KnurówNewsySport i rekreacja

Ogólnopolska Terenowa Integracja „Dla Choinki” 2015 – edycja VI

Miło nam zaprosić wszystkich pasjonatów 4×4 i nie tylko, do uczestnictwa w kolejnej edycji OTI „DLA CHOINKI”.

Impreza jest imprezą charytatywną o charakterze turystycznym,  integrującą środowisko Polskiego OFF ROADu.

Celem akcji jest zebranie środków które zostaną przekazane tym najbardziej potrzebującym, ciężko doświadczonym przez los.


W tym roku pomagamy podopiecznym ośrodka M. B. Uzdrowienie Chorych w Knurowie.

Celem działalności Ośrodka jest niesienie pomocy humanitarnej osobom niepełnosprawnym,

osobom w podeszłym wieku, dzieciom oraz osobom znajdującym się w trudnej sytuacji życiowej poprzez:

kompleksową działalność opiekuńczą, terapeutyczną, wychowawczą i rehabilitacyjną,

działania integracyjne włączające podopiecznych w nurt życia społeczności  lokalnej,

współdziałanie z rodziną Uczestników i Wychowanków oraz instytucjami i organizacjami prowadzącymi

działalność na rzecz osób niepełnosprawnych oraz znajdujących się w trudnej sytuacji życiowej.

 

choin

 

 

Biuro imprezy zlokalizowane w C.H ARENA, czynne w godzinach 9.00 -10.00 !!!!.

 

Wyjazd załóg na trasy od godziny 10.00 -11.00.

Koszt uczestnictwa w imprezie:   200,00 zł – SAMOCHÓD  150,00 zł – QUAD / MOTOCYKL

 

Po dojechaniu na metę trasy nawigacyjnej… i to tylko dla tych którzy bardzo chcą się zmoczyć – wjazd w trudny teren.


Termin przyjmowania zgłoszeń : 1 Grudzień 2015


Ostateczny termin przyjmowania wpłat :

1 Grudzień 2015 (wpłaty prosimy wpłacać na konto stowarzyszenia BANK BZWBK O/GLIWICE : 86 1090 1766 0000 0001 1726 1912)

Załogom które dopełnią formalności gwarantujemy okolicznościową koszulkę + michę (posiłek dla pilota i kierowcy), każda dodatkowa osoba w załodze to kolejne 50 zł (25 zł liczone na poczet posiłku, 25 zł liczone na poczet dodatkowej koszulki).

Lista zgłoszeń i wpłat zostaje otwarta do dnia imprezy.

!! WAŻNE !! 

Każde zgłoszenie po wyznaczonym terminie zostanie przyjęte jednakże nie gwarantujemy ROAD BOOKa i okolicznościowych koszulek dla zgłoszonej załogi….

micha będzie. Załogi które przyjadą bez zgłoszeń pojadą w kolumnie za przewodnikiem na samym końcu. !!!!

 


Zgłoszenia prosimy przesyłać e-mailem na adres :

zgloszenia@mutt-gliwice.pl

W zgłoszeniu prosimy o podanie:

– personaliów kierowcy oraz pilota (oraz dodatkowych osób w załodze),
– danych teleadresowych,
– danych pojazdu (marka, model, numer rejestracyjny,
– nr ubezpieczenia pojazdu (pojazdy bez ważnego ubezpieczenia nie będą dopuszczone do imprezy)
– nr prawa jazdy kierowcy
– rozmiaru koszulek (pilot /kierowca) + osoby dodatkowe – jeżeli są zgłoszone


Opis imprezy :

W tym roku zapraszamy do startu w rajdzie którego trasy będą przebiegały po Kotlarni i okolicach. Trudność i charakter tras została dopasowana ściśle pod charakter startujących pojazdów.
Ponad to przygotowaliśmy szereg prób sprawnościowych, zabaw i niespodzianek…. każdy będzie się mógł wykazać umiejętnością prowadzenia samochodu i nawigowania w terenie.

Jak co roku organizowane będzie organizowana kwesta oraz …. wielka niespodzianka dla uczestników i osób towarzyszących