Ogólnopolska Terenowa Integracja „Dla Choinki” 2015 – edycja VI
Miło nam zaprosić wszystkich pasjonatów 4×4 i nie tylko, do uczestnictwa w kolejnej edycji OTI „DLA CHOINKI”.
Impreza jest imprezą charytatywną o charakterze turystycznym, integrującą środowisko Polskiego OFF ROADu.
Celem akcji jest zebranie środków które zostaną przekazane tym najbardziej potrzebującym, ciężko doświadczonym przez los.
W tym roku pomagamy podopiecznym ośrodka M. B. Uzdrowienie Chorych w Knurowie.
Celem działalności Ośrodka jest niesienie pomocy humanitarnej osobom niepełnosprawnym,
osobom w podeszłym wieku, dzieciom oraz osobom znajdującym się w trudnej sytuacji życiowej poprzez:
kompleksową działalność opiekuńczą, terapeutyczną, wychowawczą i rehabilitacyjną,
działania integracyjne włączające podopiecznych w nurt życia społeczności lokalnej,
współdziałanie z rodziną Uczestników i Wychowanków oraz instytucjami i organizacjami prowadzącymi
działalność na rzecz osób niepełnosprawnych oraz znajdujących się w trudnej sytuacji życiowej.
Biuro imprezy zlokalizowane w C.H ARENA, czynne w godzinach 9.00 -10.00 !!!!.
Wyjazd załóg na trasy od godziny 10.00 -11.00.
Koszt uczestnictwa w imprezie: 200,00 zł – SAMOCHÓD 150,00 zł – QUAD / MOTOCYKL
Po dojechaniu na metę trasy nawigacyjnej… i to tylko dla tych którzy bardzo chcą się zmoczyć – wjazd w trudny teren.
Termin przyjmowania zgłoszeń : 1 Grudzień 2015
Ostateczny termin przyjmowania wpłat :
1 Grudzień 2015 (wpłaty prosimy wpłacać na konto stowarzyszenia BANK BZWBK O/GLIWICE : 86 1090 1766 0000 0001 1726 1912)
Załogom które dopełnią formalności gwarantujemy okolicznościową koszulkę + michę (posiłek dla pilota i kierowcy), każda dodatkowa osoba w załodze to kolejne 50 zł (25 zł liczone na poczet posiłku, 25 zł liczone na poczet dodatkowej koszulki).
Lista zgłoszeń i wpłat zostaje otwarta do dnia imprezy.
!! WAŻNE !!
Każde zgłoszenie po wyznaczonym terminie zostanie przyjęte jednakże nie gwarantujemy ROAD BOOKa i okolicznościowych koszulek dla zgłoszonej załogi….
micha będzie. Załogi które przyjadą bez zgłoszeń pojadą w kolumnie za przewodnikiem na samym końcu. !!!!
Zgłoszenia prosimy przesyłać e-mailem na adres :
zgloszenia@mutt-gliwice.pl
W zgłoszeniu prosimy o podanie:
– personaliów kierowcy oraz pilota (oraz dodatkowych osób w załodze),
– danych teleadresowych,
– danych pojazdu (marka, model, numer rejestracyjny,
– nr ubezpieczenia pojazdu (pojazdy bez ważnego ubezpieczenia nie będą dopuszczone do imprezy)
– nr prawa jazdy kierowcy
– rozmiaru koszulek (pilot /kierowca) + osoby dodatkowe – jeżeli są zgłoszone
Opis imprezy :
W tym roku zapraszamy do startu w rajdzie którego trasy będą przebiegały po Kotlarni i okolicach. Trudność i charakter tras została dopasowana ściśle pod charakter startujących pojazdów.
Ponad to przygotowaliśmy szereg prób sprawnościowych, zabaw i niespodzianek…. każdy będzie się mógł wykazać umiejętnością prowadzenia samochodu i nawigowania w terenie.
Jak co roku organizowane będzie organizowana kwesta oraz …. wielka niespodzianka dla uczestników i osób towarzyszących