Gliwice: Jak odzyskać niewykorzystane środki z karnetu na „Neptuna”?
Wydział Kultury i Sportu Urzędu Miejskiego w Gliwicach informuje, że posiadacze karnetów, które obowiązywały na krytej pływalni „Neptun” do 8 sierpnia br., mogą składać do byłego zarządcy obiektu wnioski o zwrot pozostałych na nich niewykorzystanych środków.
Uwaga! Wypełnienie wniosku i wysłanie go na adres w nim wskazany jest jedyną formą odzyskania pieniędzy pobranych przez byłego zarządcę obiektu!
Formularz wniosku dostępny jest w Wydziale Kultury i Sportu Urzędu Miejskiego (ul. Zwycięstwa 21, pok. 247, II p., tel. 32/239-11-54) w godzinach pracy urzędu, a także w kasach krytej pływalni „Neptun” (ul. Dzionkarzy 29, tel. 32/444-28-17) w godzinach otwarcia obiektu oraz na jej dotychczasowej stronie internetowej http://neptungliwice.pl/.
Został on przygotowany i przesłany przez byłego koncesjonariusza – firmę IQ Service, która 8 sierpnia br. zakończyła realizację umowy koncesji na świadczenie usług na krytej pływalni w Sośnicy oraz zarządzanie tymi usługami. Miasto nie miało wpływu ani na treść formularza, ani zgody na jego modyfikację, ponieważ nie było stroną umowy sprzedaży karnetów.
Info: UM Gliwice