Gmina PilchowiceInformacjeKnurówPilchowice

Abu Zabi/Knurów/Pilchowice: Szkolna Ekspedycja rozpoczęta!

Podczas pierwszego dnia zwiedzania Abu Zabi mieliśmy okazję odwiedzić imponujący Pałac Qasr Al Watan – letnią rezydencje prezydenta. Miejsce to emanowało historycznym i kulturowym bogactwem Emiratów Arabskich. Zachwyciła nas architektura pałacu oraz jego wyjątkowe detale. Przewodnik (Bartek Cich) opowiadał fascynujące historie związane z pałacem, co pozwoliło nam lepiej zrozumieć miejscową kulturę.

Kolejnym niezapomnianym punktem naszej podróży był spacer po Marinie Abu Żabi. Przy brzegu woda lśniła w słońcu, a w tle dominowały wysokie wieżowce. Spacerując po marinie, poczuliśmy atmosferę bogactwa i nowoczesności, która wyróżnia Abu Zabi jako dynamiczne miasto.

Na koniec wizyty w Marinie odwiedziliśmy lokalną publiczną plażę i zażyliśmy kąpieli w „orzeźwiających” wodach Zatoki Perskiej o temperaturze 36°C. Dzisiejszego dnia nie możemy zaliczyć do najcieplejszych, gdyż temperatura oscylowała tylko w granicach 42-44°C. Po powrocie chillowaliśmy na hotelowym basenie oraz skusiliśmy się na kolację w stylu arabskim. Na stołach królowały potrawy typu: Shoarma, falafele, pidy z przeróżnymi dodatkami oraz sosami.