GliwiceInformacjeRybnik

Gliwice/Rybnik: Giełda Terrarystyczno Akwarystyczną Terra-Aqua

Po wyjątkowej giełdzie Terra-Aqua Gliwice.

Zapraszamy 20 Marca 2022r. na

Giełdę Terrarystyczno Akwarystyczną Terra-Aqua Rybnik

Organizowanej na pięknym terenie, przy Rybnickim Zalewie – Fundacji Elektrowni Rybnik. ul. Podmiejska 43

Nasze Daty:

20.03.22r. – Fundacja Elektrowni Rybnik

15.05.22r. – Arena Gliwice.

Tradycyjne Rybnickie wydarzenie, podczas którego będą mogli Państwo obserwować dziesiątki gatunków zwierząt. W Fundacji Elektrowni Rybnik spotkacie węże, jaszczurki, żółwie, żaby, ślimaki, mrówki, pająki, owady, ryby, krewetki, raki, kraby, rośliny tropikalne oraz wodne. W sprzedaży dostępny będzie wszelki sprzęt, niezbędny do hodowli zwierząt.

Godziny otwarcia:

Niedziela 9:00-16:00 (z biletami online, kolejność zgodnie z godziną podaną na bilecie) wejście – Taras

Kasy biletowe na miejscu czynne od godziny 11:30 – Wejście główne.

Zakończenie godzina 16:00

Godziny wstępu na wystawę (bilet online):

kupisz tutaj:

https://biletyna.pl/inne/Terra-Aqua-Rybnik/Rybnik

10:00

11:00

12:00

13:00

14:00

14:30

Czas stania w kolejce z biletami online zredukowany do 10-20 minut!

Bilet upoważnia do wstępu od konkretnej godziny wybranej podczas zakupu.

W przypadku spóźnienia – bilet pozostaje ważny. Wejście możliwe w dowolnej, następnej godzinie, aż do końca trwania giełdy.

Widzimy się w Niedzielę 20 Marca 2022r.

Fundacja Elektrowni Rybnik ul. podmiejska 43

Parking elektrowni oraz basenu darmowy.

Dzieci do lat 6 wstęp wolny.

bilety do kupienia pod adresem: https://biletyna.pl/inne/Terra-Aqua-Rybnik/Rybnik

Na konkretną wybraną godzinę.

bilety na miejscu dostępne od godziny 11:30

Wstęp: Bilet ulgowy 12zł. Normalny 18zł.

Bilety online + opłata operatora.

Bilet ulgowy przysługuje: uczniom, studentom i emerytom za okazaniem legitymacji.

Zakończenie imprezy godzina 16:00

Prosimy o przestrzeganie zasad bezpieczeństwa i obostrzeń covidowych:

wymagane jest zakrywanie ust i nosa maseczką, zachowanie odstępu 1,5m od innych uczestników wydarzenia oraz dezynfekcja rąk.