DORADCA KLIENTA – NEONET
Neonet S.A. jest firmą prężnie działającą w handlu detalicznym, hurtowym i internetowym. Opierając się na wspólnych staraniach i doświadczeniach Naszych Pracowników, tworzymy najkorzystniejszą ofertę handlową sprzętów RTV, AGD, IT w Polsce. Weź udział w rekrutacji i dołącz do najlepszych!
Sprzedawca RTV, AGD, IT – Neonet
Miejsce pracy:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za
– aktywną, osobistą obsługę klientów opartą o fachowe doradztwo
– realizację założonych planów sprzedażowych
– pracę według obowiązujących standardów
Od Kandydatów oczekujemy:
– wykształcenia minimum średniego
– rocznego doświadczenia na stanowisku Sprzedawcy
– łatwości nawiązywania kontaktów
– „żyłki handlowca”
– samodzielności w pracy, odpowiedzialności i uczciwości
– potrzeby podnoszenia kwalifikacji i uzupełniania wiedzy
Wybranym Kandydatom oferujemy:
– możliwość awansu i kariery dla najlepszych
– szkolenia rozwijające umiejętności sprzedażowe i wiedzę produktową
– wynagrodzenie adekwatne do osiąganych wyników
– prywatną opiekę medyczną
– zatrudnienie na umowę o pracę
Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie dokumentów aplikacyjnych na adres mailowy
DZIĘKUJEMY ZA NADESŁANE APLIKACJE.
INFORMUJEMY, ŻE ODPOWIEMY NA WYBRANE OFERTY.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2002 nr 101, poz. 926).