ZUS: Kontakt telefoniczny z ZUS od 20 lipca

0
1456

Jeśli potrzebują Państwo skontaktować się na nami w swojej sprawie, mogą to Państwo zrobić telefonicznie – bez wychodzenia z domu.

Od 20 lipca dodatkowe numery w sprawach Tarczy Antykryzysowej oraz świadczeń związanych z pandemią COVID-19 (tj. 22 290 87 01, 22 290 87 02 oraz 22 290 87 03) – nie będą już dostępne.

Jeśli jednak potrzebują Państwo uzyskać informacje z tego zakresu – do Państwa dyspozycji pozostaje ogólnopolska infolinia pod numerem telefonu 22 560 16 00. Nasza infolinia jest dostępna w dni robocze (pn.–pt.) w godzinach 7.00–18.00.

Po wybraniu „0” (połączenie z konsultantem Centrum Obsługi Telefonicznej), należy wybrać odpowiedni temat rozmowy:

  • 1 – Pomoc techniczna i obsługa e-ZLA,
  • 2 – Renty i emerytury,
  • 3 – Zasiłki,
  • 4 – Informacje dla ubezpieczonych,
  • 5 – Informacje dla płatników,
  • 7 – Dodatek solidarnościowy
  • 9 – Zasiłek opiekuńczy i świadczenia z powodu poddania się kwarantannie lub izolacji 

Informacje na temat wsparcia w ramach Tarczy Antykryzysowej mogą Państwo również uzyskać na rządowej ogólnopolskiej infolinii pod nr telefonów:

  • 22 484 84 84
  • 732 122 500

Konsultanci tej infolinii są dostępni w godz. 8.00 – 16.00.

Info: ZUS