Informujemy, że Zarząd Powiatu Gliwickiego, w celu poprawy komfortu klientów, podjął decyzję o przeprowadzeniu remontu pomieszczeń Wydziału Komunikacji i Transportu polegającego na montażu instalacji mechanicznej wentylacji pomieszczeń oraz klimatyzacji sali obsługowej.

Remont będzie przeprowadzany w okresie od dnia 17 maja do dnia 6 sierpnia br. i będzie przebiegał dwuetapowo. Powyższe spowoduje wyłączenie części stanowisk obsługowych. W pierwszym etapie do dyspozycji klientów pozostaną 4 stanowiska – 2 dla celów rejestracji pojazdów, 1 dla wydawania stałych dowodów rejestracyjnych oraz 1 dla wydawania praw jazdy.

W związku z powyższym, do czasu zakończenia remontu, z dniem 17 maja br. Wydział Komunikacji
i Transportu Starostwa ograniczy dzienną liczbę przyjmowanych wniosków.
Godziny urzędowania pozostają bez zmian.

Za zaistniałe utrudnienia serdecznie przepraszamy.

Równocześnie przypominamy, że jest możliwość skorzystania z elektroniczego systemu rezerwacji wizyt. Informacje na ten temat można znaleźć TUTAJ.

Info: starostwo.gliwice.pl