KnurówNewsy

Knurów: MOPS – Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej

 Program  „Asystent osobisty osoby  niepełnosprawnej”- edycja 2019-2020

 

          Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Knurowie w związku z przystąpieniem Gminy Knurów do realizacji Programu „Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej”- edycja 2019-2020 finansowanego ze środków Solidarnościowego Funduszu Wsparcia Osób Niepełnosprawnych

poszukuje osób chętnych do świadczenia usługi asystenta osoby niepełnosprawnej.

 

Wymagane kwalifikacje

 dyplom potwierdzający uzyskanie kwalifikacji w zawodzie asystent osoby niepełnosprawnej, lub

 wykształcenie przynajmniej średnie i posiadanie co najmniej rocznego udokumentowanego doświadczenia w udzielaniu bezpośredniej pomocy osobom niepełnosprawnym. Zakres usługi asystenta może polegać na pomocy w:

 wyjściu, powrocie oraz/lub dojazdach w wybrane przez uczestnika Programu miejsce (np. dom, praca, placówki oświatowe i szkoleniowe, świątynie, placówki służby zdrowia i rehabilitacyjne, gabinety lekarskie, urzędy, znajomi, rodzina, instytucje finansowe, wydarzenia kulturalne/rozrywkowe/społeczne/ sportowe itp.);

 wyjściu, powrocie oraz/lub dojazdach na rehabilitację i zajęcia terapeutyczne;

 zakupach, z zastrzeżeniem aktywnego udziału uczestnika Programu przy ich realizacji;

 załatwieniu spraw urzędowych;

 nawiązaniu kontaktu/współpracy z różnego rodzaju organizacjami;

 korzystaniu z dóbr kultury (tj. muzeum, teatr, kino, galerie sztuki, wystawy itp.).

 

Czas trwania usług asystenta:

 usługi asystenta mogą być realizowane przez 7 dni w tygodniu, w godz. 7:00 – 22:00, w uzasadnionych przypadkach godziny wykonywania usług mogą zostać zmienione;

 limit godzin usług asystenta przypadających na 1 uczestnika Programu wynosi nie więcej niż 30 godzin miesięcznie.

 koszt jednej godzinny zegarowej wynagrodzenia z tytułu świadczenia usług asystenta nie może przekroczyć 30 zł..

Zapraszamy do współpracy
Oferty można przesyłać na e-mail : ops@knurow.pl
lub składać osobiście w siedzibie tut. Ośrodka ul. Ks. Koziełka 2 w godzinach urzędowania pok. Nr 3

Szczegółowych informacji udziela Barbara Naporowska tel. 32 335 50 09 335 50 00